Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev
Покажи съобщение
Но всичко е възможно. И все-пак преди да набедим централата, следва да изключим от уравнението други по-прости фактори.
Мисля, че добрият подход е следният:
1 - Откачаш акумуратора и изчакваш 1 минута.
2 - Разкачаш откъм централата въпросните 4 вериги и с дигитален омметър мериш съпротивлението (в посока към детонаторите) на тези 4 вериги. Вероятно трябва да е от порядъка 0 - 100 ома. По всяка вероятност еднакво за четирите вериги. Обърни внимание, когато мериш това към волана, да разклатиш волана за да видиш дали се влияе от това. Ако се влияе - трябва да се прегледат и почистят гривните.
Огледаи самите пинове на конекторите на централата. Може да са окислени, хлабави и от там да идат ядовете.
PS:
Отново ти обръщам внимание върху способа на мерене - с по възможност качествен дигитален омметър и в никакъв случай не ползвай пробни лампи или други подобни веригопроверители.
Comment